Inspirasjon til mat i hverdagen

Dette en en blogg som skal gi deg inspirasjon til god mat i hverdagen som ikke tar så lang tid!!

15.01.2010

21.01.10 Torsdag Creolsk pastagryte

Tid ca 30 minutter

Handleliste
(4 personer)

1 løk
1 vårløk
200 g sopp
1 paprika
1 squash
noen soltørka tomater
2 ss smør
1 ts curry
1 ts paprika pulver
1/2 ts salt og pepper
2 dl creme fraiche
3 ss seet chili saus
4 kyllingfileer eller 2 bokser skalldyr mix
300 g pasta

Oppskrift

Del kyllingen i biter og stek til det er gjennomstekt. Hakk grønnsakene og stek de lett.
Bland kjøtt og grønnsaker, creme fraiche, chili saus og krydder og la koke noen minutter.
Server med kokt pasta.

4 kommentarer:

  1. Oioi, dette må jeg si Iren! Du slår virkelig på stortromma med flotte middagstips! Skal jammen i meg teste ut noe av dette og be noen venninner over på middag. Hvis du lager dette selv til middag, kan du ikke slenge med noen bilder på bloggen og? :D

    Jeg for min del kjørte ren studentmiddag idag, med hamburger i form av grove rundstykker og wienerschnitzel m/salat. Megagodt!! Lykke til videre :D:D

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  2. (denne lager jeg forresten til mamma og pappa idag.. ;) )

    SvarSlett
  3. De synes at det var nydelig! Dette skal jeg absolutt lage igjen :D

    SvarSlett